TEDAŞ Tarsus İlçe İşletme Müdürü Veysel Kaçar, kaçak elektrik kullanımını önlemede büyük mesafaler katettiklerini kaydetti.
Kaçar, yapılan başarılı çalışmalar sonucunda kaçak elektrik kullanımının % 9’lara düştüğünü hatırlatarak, “Bölgemizde kaçak elektrikle mücüdele konusunda yapılan çalışmalar neticisinde birinci olduk.
Kentimizde geçmişte oldukça fazla olan kaçak elektrik kullanımı son yıllarda oldukça azalmış durumdadır.
Yaptığımız başarılı ve baskın çalışmalar sonrasında kentimizde bu oranı %9’lara düşürdük.”dedi.
TEDAŞ Tarsus İlçe İşletme Müdürü Veysel Kaçar, amaçlarının enerji tüketiminde haksızlığın önününe geçmek olduğunu vurgu yaparak,”Abonelerimiz bu konuda hassasiyet gösterip, kaçak elektrik kullananların olması halinde bizlere bildirmesidir.
Böylelikle kaçak elektrik kullanımını önlemiş olacağız.” dedi.
































