:

:

:

Tarsus'ta Kaçak Elektrik Kullanım Oranı % 9’lara Düştü

Veysal Kaçar, “Kaçak elektrikle mücadelede başarılı oluyoruz”
Tarih: 13 Temmuz 2008 Pazar 23:50
Tarsus'ta Kaçak Elektrik Kullanım Oranı % 9’lara Düştü
Yazı Boyutu:
Metni küçült
Metni büyüt

TEDAŞ Tarsus İlçe İşletme Müdürü Veysel Kaçar, kaçak elektrik kullanımını önlemede büyük mesafaler katettiklerini kaydetti.

Kaçar, yapılan başarılı çalışmalar sonucunda kaçak elektrik kullanımının % 9’lara düştüğünü hatırlatarak, “Bölgemizde kaçak elektrikle mücüdele konusunda yapılan çalışmalar neticisinde birinci olduk.

Kentimizde geçmişte oldukça fazla olan kaçak elektrik kullanımı son yıllarda oldukça azalmış durumdadır.

Yaptığımız başarılı ve baskın çalışmalar sonrasında kentimizde bu oranı %9’lara düşürdük.”dedi.

TEDAŞ Tarsus İlçe İşletme Müdürü Veysel Kaçar, amaçlarının enerji tüketiminde haksızlığın önününe geçmek olduğunu vurgu yaparak,”Abonelerimiz bu konuda hassasiyet gösterip, kaçak elektrik kullananların olması halinde bizlere bildirmesidir.

Böylelikle  kaçak elektrik kullanımını önlemiş olacağız.” dedi.


Bu haber toplam 3656 defa okunmuştur.
Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Henüz yorum eklenmemiştir.
Yeni Doğuş Gazetesi ©1986 - Tüm Hakları Saklıdır, Kaynak Gösterilmeden İçerik kopyalanamaz.
Oluşturma süresi(ms): 5