:

:

:

Tarsus’ta İlköğretim Haftası Kutlaması

Tarsus’ta İlköğretim Haftası Kutlaması
Tarih: 17 Eylül 2025 Çarşamba 19:57
Tarsus’ta İlköğretim Haftası Kutlaması
Yazı Boyutu:
Metni küçült
Metni büyüt
Tarsus İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa ANTEPLİOĞLU, Tarsus Belediye Başkan Yardımcısı, İlçe Emniyet Müdür Vekili, okul müdürlerimiz, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizin katılımıyla Cumhuriyet Meydanı’nda Çelenk Sunma Töreni gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla başlayan programda, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Mustafa ANTEPLİOĞLU tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.
Tören, öğrencilerimizin hazırladığı şiirler, konuşmalar ve gösterilerle devam etti. Milli ve manevi değerlerimizi yansıtan bu anlamlı program, katılımcılara duygu dolu anlar yaşattı. Öğrencilerimizin coşkusu ve öğretmenlerimizin özverisi ile renklenen etkinlikte, birlik ve beraberlik ruhu en güçlü şekilde hissedildi.
Değerlerimizi yaşatma ve gelecek nesillere aktarma sorumluluğunun vurgulandığı tören, yoğun ilgi ve büyük bir katılımla tamamlandı.
 
Bu haber toplam 686 defa okunmuştur.
Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Henüz yorum eklenmemiştir.
Yeni Doğuş Gazetesi ©1986 - Tüm Hakları Saklıdır, Kaynak Gösterilmeden İçerik kopyalanamaz.
Oluşturma süresi(ms): 1