Türkiye genelinde tüm fırıncılara standart 300 gr ekmek üretme mecburiyeti getirilmişti.
Ancak vatandaşlardan gelen tepkiler üzerine ekmek zammında geri adım atılmıştı.
Tarsus’ta ise vatandaşlar tepkisi Kaymakamlık el koyup ekmeğin 60 krş satılmasına karar vermişti.
Geçtiğimiz Cumartesinden bu yana görüştüğümüz ekmek üreticileri, Fırıncılar Odası yetkililerinin ekmeğin yeniden 70 krş satılmasını kendilerine bildirdiklerini söylediler.
Bakalım bu süreç yine tepkiler sebep olursa fırınıclar nasıl bir adım atacaklar?
































