:

:

:

Tarsus İŞGEM Örnek Olma Konusunda Yoluna Devam Ediyor

Toroslar Belediyesi İŞGEM Kurmak İstiyor
Tarih: 12 Ağustos 2008 Salı 23:50
Tarsus İŞGEM Örnek Olma Konusunda Yoluna Devam Ediyor
Yazı Boyutu:
Metni küçült
Metni büyüt
Tarsus’ta kurulu bulunan İŞGEM’ler, Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna tarafından ziyaret edilerek, incelemelerde bulunuldu.
Mersin’in merkez ilçe Toroslar Belediyesi tarafından, işsizlikle mücadele kapsamında “İş Geliştirme Merkezi (İŞGEM) Projesi”nin hayata geçirileceği açıklayan Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, ilçeyi çekim merkezi haline getirerek, yeni iş kapıları açmak istediklerini söyledi.
Belediye meclis üyeleri ile birlikte Tarsus’ta faaliyet gösteren İŞGEM’i ziyaret eden Tuna,  Tarsus İŞGEM Müdürü ve İcra Kurulu Başkanı Adem Gül’den bilgi aldı.
Tuna, “Toroslar bölgesinde kısa vadede Güneykent’teki 3 bin 500 metrekarelik kapalı alanda, orta vadede de Çavuşlu Mahallesi’nde İŞGEM’e tahsis ettiğimiz 15 bin metrekarelik alanda söz konusu merkezi kuracağız.
Buradaki amacımız; insanlarımıza yeni iş kapıları açmak. İşsizlik oranının hayli fazla olduğu bölgemizde bu tip iş yerlerini çoğaltabilirsek; hem iş yeri açmak isteyen hem de iş arayan insanlarımıza istihdam noktasında katkı sağlamış oluruz” dedi.

Bu haber toplam 2746 defa okunmuştur.
Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Henüz yorum eklenmemiştir.
Yeni Doğuş Gazetesi ©1986 - Tüm Hakları Saklıdır, Kaynak Gösterilmeden İçerik kopyalanamaz.
Oluşturma süresi(ms): 11