Tarsus’ta kurulu bulunan İŞGEM’ler, Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna tarafından ziyaret edilerek, incelemelerde bulunuldu.
Mersin’in merkez ilçe Toroslar Belediyesi tarafından, işsizlikle mücadele kapsamında “İş Geliştirme Merkezi (İŞGEM) Projesi”nin hayata geçirileceği açıklayan Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, ilçeyi çekim merkezi haline getirerek, yeni iş kapıları açmak istediklerini söyledi.
Belediye meclis üyeleri ile birlikte Tarsus’ta faaliyet gösteren İŞGEM’i ziyaret eden Tuna, Tarsus İŞGEM Müdürü ve İcra Kurulu Başkanı Adem Gül’den bilgi aldı.
Tuna, “Toroslar bölgesinde kısa vadede Güneykent’teki 3 bin 500 metrekarelik kapalı alanda, orta vadede de Çavuşlu Mahallesi’nde İŞGEM’e tahsis ettiğimiz 15 bin metrekarelik alanda söz konusu merkezi kuracağız.
Buradaki amacımız; insanlarımıza yeni iş kapıları açmak. İşsizlik oranının hayli fazla olduğu bölgemizde bu tip iş yerlerini çoğaltabilirsek; hem iş yeri açmak isteyen hem de iş arayan insanlarımıza istihdam noktasında katkı sağlamış oluruz” dedi.
































