Tarsus Kaymakamı Mehmet Ali Akyüz, Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen program kapsamında ilk olarak Ulu Cami'de bayram namazını eda etti. Bayram namazının ardından cami avlusunda vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Akyüz, hemşehrileriyle bayramlaşarak Kurban Bayramı'nın birlik, beraberlik ve dayanışma ruhuna vurgu yaptı.
Bayramlaşma programında vatandaşlarla sohbet eden Kaymakam Akyüz, tüm Tarsus halkının Kurban Bayramı'nı kutlayarak sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu. Bayramların toplumsal dayanışmanın güçlendiği, sevgi ve kardeşlik duygularının pekiştiği özel günler olduğunu ifade eden Akyüz, vatandaşların bayramını tek tek tebrik etti.
Bayram namazı ve bayramlaşma programının ardından Kaymakam Mehmet Ali Akyüz ve ilçe protokolü, Tarsus Devlet Hastanesi'ni ziyaret etti. Hastanede tedavi gören vatandaşlar, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen heyet, onların Kurban Bayramı'nı kutladı. Servisleri tek tek gezen Kaymakam Akyüz, hastaların sağlık durumları hakkında bilgi alırken geçmiş olsun dileklerini de iletti.
Sağlık çalışanlarının bayramda da büyük bir özveriyle görev yaptığını belirten Kaymakam Akyüz, fedakârca hizmet veren tüm sağlık personeline teşekkür etti. Hastane personeli ve hasta yakınları da gerçekleştirilen ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Bayram programı boyunca vatandaşlarla yakın ilgi gösteren Kaymakam Akyüz, Kurban Bayramı'nın Tarsus'a, ülkemize ve tüm İslam âlemine barış, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu. Gerçekleştirilen ziyaretler ve bayramlaşma programları, samimi ve sıcak görüntülere sahne oldu.































